Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası Nedir?

 

Taşıyıcı sorumluluk sigortası, yurt içinde karayolu taşımacılığı yapan nakliyecilerin, taşıdıkları mallarda meydana gelebilecek zarar ve kayıplardan doğan hukuki sorumluluklarını (kusur oranında) güvence altına alır. Ancak, taşıyıcının yasal olarak sorumlu tutulmadığı ve mücbir sebep olarak değerlendirilen durumlar (örneğin, yıldırım, sel, dere taşması, çığ, heyelan, deprem, toprak kayması, köprü, yol ve tünel çökmesi gibi doğal afetler) teminat kapsamı dışındadır.

Dar Teminat ve Tam Ziya olmak üzere iki farklı paketle sunulur; yükünüz, tercih ettiğiniz kapsamda güvence altına alınır.

Taşıyıcının sorumluluğu, ilgili kanunlara göre, taşıdığı yükün brüt ağırlığına göre hesaplanır.

Yalnızca yurt içi karayolu taşımacılığına özel olarak düzenlenmiş kapsam sunar.

Gerekli belgeler eksiksiz iletildiğinde, tazminat işlemleri hızlı şekilde sonuçlandırılır.

Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 ile tüm işlemleriniz için hızlı destek sağlanır.

Yasal Güvence

Taşıyıcı, taşıma sürecinde üçüncü şahıslara ait yükte meydana gelebilecek zarar ve kayıplardan doğan yasal sorumlulukları için teminat altına alınır.

Hızlı Süreçler

Gerekli belgelerle birlikte başvuru yapıldığında, en kısa sürede tazminat süreci tamamlanır.

İhtiyaca Uygun

İhtiyaca uygun ek teminatlar sağlanabilir.

Dar teminat, taşıma sırasında karşılaşılabilecek belirli riskleri kapsar. Bu teminat kapsamında, özellikle taşıma aracıyla ilgili aşağıdaki durumlar güvence altına alınır.

Aracınızın çarpması/çarpışması

Aracınızın devrilmesi

Aracınızın yanması

Tam ziya teminatı, taşıma aracının fiilen ve mutlak surette tamamının zayi olması sonucu taşınan yükün fiilen ve tamamen zayi olmasını temin eder.

Taşıma aracının fiilen ve mutlak surette tamamının zayi olması sonucu taşınan yükün fiilen ve tamamen zayi olmasını temin eder.

Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Taşıma sırasında zarar gören yükle ilgili hasar tespit tutanağını düzenleyin ve detaylı fotoğraflarını çekin.

2

Hasar bildiriminizi 0850 222 8 434 numaralı HDI Kolay Hat’tan yapabilirsiniz.

3

Hasar bildiriminizin ardından dosyanız oluşturulur, gerekli belgeler talep edilir ve süreç hızla başlatılır.

4

Tüm işlemleriniz en kısa sürede sonuçlandırılır. Sürecin her aşamasında sigorta uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.

3 Soruda Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası 

Ne İşe Yarar?

Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası 

Neleri Kapsar?

Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası aracın yanması, devrilmesi veya çarpması/çapışması gibi kaza durumlarını kapsar.

Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası

Zorunlu Mudur?

Yurt içi taşıyıcı sorumluluk sigortası yasal olarak zorunlu tutulmamış olsa da taşımacılık sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için büyük bir gereklilik olarak görülür. Hem taşıyıcıların yasal sorumluluklarını yerine getirebilmeleri hem de beklenmedik risklere karşı kendilerini ve müşterilerini güvence altına alabilmeleri için bu sigorta önemli bir koruma sağlar.

Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası

Nasıl Alınır ve Sorgulanır?

Taşıyıcı sorumluluk sigortası satın almak isterseniz bize 0850 222 8 434 nolu Kolay Hat’tımızdan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi