CMR Sigortası Nedir?

 

C.M.R. Sigortası, uluslararası karayolu taşımacılığı yapan nakliyat firmalarının yaptıkları taşımalar ile ilgili olarak CMR sözleşmesinden kaynaklanan hukuki sorumluluklarını, poliçede belirtilen özel şart ve limitler ile teminat altına alan sigorta türüdür.

Farklı ülkelere karayoluyla taşınan yükler için taşıyıcının CMR Konvansiyonu kapsamındaki yasal sorumluluğu güvence altına alınır.

Poliçede belirtilen özel kloz ve limitlerle, taşıma ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen teminat seçenekleri sunar.

Taşımacılık faaliyetleriniz için poliçe dönemi boyunca koruma sağlar.

Kendi araçlarınızla ya da başka firmaların araçlarıyla yapılan karayolu taşımalarında da, yükünüzü teminat altına alır.

C.M.R. Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 ile tüm işlemleriniz için hızlı destek sağlanır.

Yükünüz Güvende

Uluslararası karayolu taşımalarında yükte oluşabilecek zararlara karşı güvence.

Uluslararası Taşımalar

Farklı ülkeler arasında yapılan karayolu taşımacılığı faaliyetlerinde standartlara uygun ve geçerli.

Esnek Teminatlar

İhtiyaçlarınıza göre özelleştirilebilen ek teminat yapısıyla güvence sağlar.

CMR sigortası poliçesinde farklı ihtiyaçlar için düzenlenmiş pek çok teminat bulunur. Bu teminatlar, sizin kendi araçlarınızla gerçekleştirdiğiniz taşımalara ek olarak başka nakliye şirketlerinin vasıtalarıyla yapılan taşımaları da güvence altına almak için tasarlanmıştır. CMR sigortası, taşıyıcıların uluslararası taşımacılıkta karşılaşabileceği riskleri kapsar.

CMR Konvansiyonu

C.M.R. Sigortası Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Uluslararası taşıma sırasında zarar gören yükle ilgili olarak hasar bildirim formu ile beraber yüke ilişkin evraklardan öncelikli olarak hamule senedi (CMR) , mal faturası, tutanak gibi belgeleri hazırlayın.

2

Hasar bildirimi için acenteniz ile görüşün ve/veya 0850 222 8 434 numaralı HDI Kolay Hat'ı arayın.

3

Bildiriminiz ardından hasar dosyanız oluşturulur. Gerekli evraklar sizden talep edilir.

4

İşlemleriniz hızlıca sonuçlandırılır ve onaylanması halinde belirttiğiniz hesaba ödemeniz yapılır, süreç boyunca acentenizden ve 850 222 8 434 numaralı HDI Kolay Hat üzerinden destek alabilirsiniz.

3 Soruda C.M.R. Sigortası 

Ne İşe Yarar?

CMR Sigortası

Neleri Kapsar?

Bu sigorta yükün poliçe şartları çerçevesinde çalınması , hasar görmesi gibi durumları kapsar.

CMR Sigortası

Zorunlu Mudur?

CMR Sigortası, uluslararası taşımacılık yapan taşıyıcılar için yasal olarak zorunlu değildir; ancak CMR Konvansiyonu’na tabi taşımalarda, taşıyıcının yük üzerindeki sorumluluklarını güvence altına alması açısından önem taşır.

CMR Sigortası

Nasıl Alınır?

CMR Sigortası yaptırmak için bize 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat’tan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi