Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
TR / EN
Politikalarımız
Politikalarımız

Sektöre Öncülük Eden Sigorta Anlayışı

Alman sigorta devi Talanx Group iştiraklerinden olan HDI Sigorta A.Ş., binlerce acentesiyle  Türkiye’nin her noktasında hizmet sunar. Bu uluslararası ekonomik gücün bütün olanaklarını  kullanarak; bünyesinde bulundurduğu uzman kadrosu, güçlü teknolojik ve finansal alt yapısı,  deneyimli ve yaygın acente ağıyla kaliteli ürün ve hizmet sunmayı taahhüt eder.

 HDI Sigorta; Risk Yönetimi, Uyum, Bilgi Güvenliği, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Şikayetleri Politikaları ile bilgi gizliliği ve bütünlüğüne özen göstererek müşteri memnuniyetini ön planda tutar. Şirketin iş sürekliliğini iç ve dış mevzuata uyum sağlayarak temin etmeyi, bu sayede suistimalin de önlenmesini amaçlar.

Talanx Grup davranış kurallarına uyarak etik gerekliliklerin yerine getirilmesini, paydaşların  menfaatleri doğrultusunda adil işlemlerin garanti edilmesini amaçlar. Hizmetler ve işlemler, risk  temelli bir yaklaşımla değerlendirildiğinden maruz kalınabilecek risklerin azaltılmasına yönelik stratejilerin, kurum içi kontrol ve önlemlerin alınmasını hedefler.

Bildirimleriniz için tıklayınız..