Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası Nedir?

 

HDI Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası, araba yolculuklarınızda karşılaşabileceğiniz kazalara karşı maddi açıdan 7/24 güvence sunan özel bir sigorta çeşididir.

Araç sürücülerinin ve yanlarındaki yolcuların yolda karşılaşabilecekleri kazalara karşı güvence sağlar.

Beklenmedik kazalarda maddi yükünüzü azaltır ve sağlık ve tazminat konularında destek sunar.

Yolda kalma ya da hafif yaralanma durumlarında çekici, ikame araç, yedek anahtar gibi hizmetlerle yanınızda olur.

Farklı ihtiyaçlara göre eklenebilir teminatlarla zenginleştirilebilir.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat ile tüm işlemleriniz için hızlı destek.

Yolda Kalana Destek

Arıza, kaza veya benzin bitmesi gibi durumlarda aracınız çekilir, kapı kilit sorunları çözülür, lastik değişimi sağlanır.

Bilgi Hattı

Turistik bilgilerden sağlık kuruluşlarına, konaklamadan döviz kurlarına kadar birçok konuda 7/24 bilgi ve organizasyon desteği sağlanır. Tüm sorularınız için tek bir numara yeterli.

7/24 Asistans Hizmetleri

Asistans hizmetleri ile aracınızın ihtiyaç duyabileceği her an destek yanınızda.

Kaza Sonucu Vefat Teminatı

Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları’nda tanımlanan bir kaza sonucu sigortalının vefatı halinde kanuni hak sahiplerine yapılacak ödemedir.

Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık Teminatı

Sigortalının poliçe teminatına giren bir kaza sonucu bedeni olarak sürekli bir sakatlığa maruz kalması durumunda sürekli sakatlığın kesin tespiti ile, Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları’nın 8.b maddesinde gösterilen oranlar çerçevesinde yapılan ödemedir.

Hukuksal Koruma Teminatı

Belirlenen kazalar neticesinde size açılan bir dava olur ise avukatlık ücreti, dava masrafları, danışmanlık ücreti, hakem ücreti vb. gibi masraflar azami poliçede belirtilen limit ile poliçenize dahil edilebilir.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası Avantajları

Kapkaç Hizmeti

Kredi kartı, nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport gibi değerli evraklarınız çalındığında veya kaybolduğunda, HDI Sigorta Asistans size kapsamlı destek sunar. Bankanızın kart iptali için konferans görüşmesi yapılabilir, 1.000 TL’ye kadar acil nakit avans desteği sağlanabilir ve gerekli bilgilere ulaşmanızda yardımcı olunur. Avans desteği için karakol zabıtı ve resmi evrakların ibrazı gerekmektedir.

Araç Yardım Hizmeti

Araç çekme, araç kurtarma, araç kapı kilit, lastik değişim ve seyahate devam amaçlı ikame araç gibi vb. ihtiyaçlar için poliçe kapsamında size yardım ediyoruz.

Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri

Turistik bilgiler, yol ve hava durumu, sağlık kuruluşları, ulaşım araçları, döviz kurları, restoranlar ve eğlence merkezleri, konaklama, kültürel aktiviteler, hayvan bakımı ve daha birçok konuda bilgi alabilirsiniz. Ayrıca, özel günler için organizasyon, yaşlılar ve çocuklar için bakım hizmetleri, tercüme hizmetleri, çiçek gönderme hizmetleri gibi servislerden ücretli olarak yararlanabilirsiniz.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Kaza veya arıza durumu sonrası gerekli tüm belge ve bilgileri (polise numarası, kimlik bilgileri, kaza raporu vb.) hazır bulundurun.

2

En kısa sürede 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat üzerinden bizi arayarak durumu bildirin ve dosyanızı oluşturun.

3

Kazanın veya arızanın ayrıntılarını, mevcut konumunuzu ve talep ettiğiniz hizmet varsa (çekici, tıbbi destek, yol yardımı) bunları belirtmeyi unutmayın.

4

Talebiniz doğrultusunda gerekli hizmet organizasyonu sağlanır ve teminatlar dahilinde ödemeler yapılır.

6 Soruda Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası Sigortası 

Ne İşe Yarar?

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası

Nedir?

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası, bireylerin araba yolculuklarında karşılaşabilecekleri kaza ve olumsuzluklara karşı maddi açıdan 7/24 güvence sağlayan özel bir sigorta çeşididir.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası

Neleri Kapsar?

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası kapsamı temelde ferdi kaza teminatı olan vefat veya sakatlık (kalıcı) durumunda sigortalının yakınlarına sağlanan maddi destek, kaza sonucu açılan davalarda avukat ücreti, dava masrafları, danışmanlık ücreti vb. masrafları poliçeye bağlı olarak kapsar. Bunlara ek olarak ek hizmetler kapsamında sigortalının kredi kartını kaybetmesi ya da çaldırması durumda iptal işlemleri, acil nakit ihtiyacının karşılanması, yolda kalan aracın çekilmesi, lastik hizmet, ikame araç ve zorda kalındığında danışmanlık hizmeti alınması gibi pek çok kapsama sahiptir.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası

Zorunlu Mudur?

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası zorunlu bir sigorta değildir.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortasını kullanmak için araç ile yolculuğunuz esnasında bir kazaya karışmış olmanız, lastik patlaması, yolda kalma gibi zor durumlarla karşılaşılması gerekir. Sigortalı asistans 0850 222 8 434 numaralı telefon hattı üzerinden 7/24 arayarak yardım talebinde bulunabilir, uzman ekibimizden hizmet alabilirsiniz.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası

için Neler Gereklidir?

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası için sigorta yaptıracak kişinin adı, soyadı, T.C. kimlik numarası, araç plakası, meslek ve iletişim bilgileri gereklidir.

Yol Arkadaşım Ferdi Kaza Sigortası

Nasıl Alınır ve Sorgulanır?

Ferdi kaza sigortasına sahip olmak istiyorsanız bize 0850 222 8 434 nolu Kolay Hat’tımızdan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi