Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Sigortası Sigortası Nedir?

 

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Sigortası, yurt içi ve uluslararası yolcu taşımacılığı kapsamında seyahat eden yolcuları, sürücüleri ve yardımcılarını, taşımacılık hizmetinin başlangıcından bitimine kadar geçen seyahat süresi içinde, duraklamalar da dâhil olmak üzere maruz kalacakları her türlü kazaların neticelerine karşı teminat alan bir sigorta ürünüdür. Sigorta kapsamında kaza sonucu vefat, daimi sakatlık ve tedavi masrafları genel şartlar kapsamında teminat altına alınır.

Yolcu taşımacılığı süresince kaza durumunda karşılaşılabilecek riskleri güvence altına alır.

Hem sürücü hem de yolcular ile yardımcı personel koruma altına alınır.

Seyahat sırasında her türlü kaza sonucu ölüm veya kalıcı sakatlığa karşı finansal tazminat sunar.

Duraklama veya mola anlarında dahi oluşabilecek kazalar dahi teminat kapsamındadır.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat ile tüm işlemleriniz için hızlı destek.

Hızlı Dosya Süreci

Dosyanızla ilgili gerekli tüm belgeler ulaştıktan sonra en kısa süre içinde talebinizin sonuçlandırıyoruz.

Güçlü Kurum Ağı

Türkiye genelindeki geniş acente ve anlaşmalı sağlık kurumu ağı sayesinde kapsayıcı bir hizmet altyapısı sunar.

Kapsamlı Koruma

Yolculuk esnasında yaşanabilecek kazalarda, sigortalı yolcular için ölüm, sürekli sakatlık ve tedavi giderleri gibi önemli kalemlerde teminat sunar. Böylece hem bireysel hem de ailevi riskler ciddi ölçüde güvence altına alır.

Ölüm Teminatı

Sakatlık Teminatı

Tedavi Giderleri Teminatı

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası Avantajları

Seyahatleriniz Güvende

Zorunlu Koltuk Ferdi Sigortası, seyahat sırasında kendinizi daha güvende hissetmenize yardımcı olur.

Maddi Güvence

Sigorta kapsamında tedavi ve hastane masrafları gibi olası maddi yükümlülükler minimize edilir.

Yasal Yükümlülük

Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası taşımacılık faaliyetlerindeki firmalar için yasal yükümlülük olduğundan yasal sorumluluğu yerine getirmeye olanak tanır.

Hızlı Destek

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası satın almak isterseniz bize 0850 222 8 434 nolu Kolay Hat’tımızdan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortasını Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Sigortalı kişi veya herhangi bir hak sahibi direkt olarak 0850 222 8 434 numaralı “Kolay Hat” üzerinden bize resmi başvuru gerçekleştirebilirler.

2

Olay ile ilgili tüm belgeler ve sizden talep edilen belgeler eksiksiz bir şekilde hazırlanıp iletilmelidir.

3

Dosyanız oluşturulur ve tüm belgeleriniz ulaştıktan sonra başvuru hızlıca değerlendirilir.

4

Dosyanızın onaylanmasının ardından ödemeniz ilgili hesap bilgilerine yapılarak sonuçlandırılır.

6 Soruda Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası 

Ne İşe Yarar?

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası

Nedir?

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası, yurt içi ve yurt dışı karayolu ile yapılan yolcu taşımacılığı faaliyetlerinde yaptırılması zorunlu olan bir sigorta ürünüdür. Bu sigorta, 4925 sayılı Karayolu Taşıma Kanunu ve ilgili yönetmeliklerle zorunlu hale getirilmiştir ve taşımacılık sektörü için bir güvence mekanizması sunar. Zorunlu Koltuk Ferdi Sigortası genel şartları kapsamında sigorta; sürücüleri, sürücü yardımcılarını ve yolcuları güvence altına alır.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası

Neleri Kapsar?

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası genel şartları kapsamında şu durumlar güvence altındadır: Vefat teminatı, sürekli sakatlık teminatı, hastane ve tedavi masrafları.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası

Zorunlu Mudur?

Evet. Koltuk Ferdi Kaza Sigortası, Türkiye'de karayolu yolcu taşımacılığı yapan tüm toplu taşıma araçları için zorunludur ve 4925 sayılı Karayolu Taşıma Kanunu ve ilgili mevzuatlar gereği yasal bir yükümlülük olarak taşımacı firmaların bu sigortayı yaptırması gerekir.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortanızı kullanmanız gereken bir durumda kazadan etkilenen kişi veya yasal temsilcileri olarak poliçeyi düzenleyen sigorta şirketine başvuruda bulunmalısınız. Başvuruda sizlerden talep edilen belgeleri iletmeniz sonrası başvurunuz hızlıca incelenip gerekli teminatlar çerçevesinde hasarınız karşılanır.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası

için Neler Gereklidir?

Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası yaptırmak isteyen firmalardan başvuru esnasında araç ruhsatı, araç sahibi ya da taşıma firmasına ait kimlik, iletişim ve vergi bilgileri, aracın taşıyabileceği yolcu koltuk sayısı ve karayolu yolcu taşımacılığı yetki belgesi (örneğin, D2, B1 gibi) gibi belgeler talep edilir. Detaylı bilgi için size en yakın acentemizden bilgi alabilirsiniz.

Karayolu Yolcu Taşımacılığı Zorunlu Koltuk Ferdi Kaza Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Bize 0850 222 8 434 nolu Kolay Hat’tımızdan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi