Devlet Destekli Kümes Hayvanları Hayat Sigortası Nedir?

 

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası, Tarım ve Hayvancılık Sigortası kapsamında yer alan sigorta türleri arasındadır. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından belirlenen kayıt sistemlerine dahil olan, biyogüvenlik ve hijyen önlemleri uygulanarak kapalı tesislerde yetiştirilen kümes hayvanları ile açık veya yarı açık sistemlerde yetiştirilen kümes hayvanlarını koruma altına alır. Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası kapsamınca poliçeye bağlı olarak herhangi bir olumsuzluğun gelişmesi durumunda yaşanan kayıplar sigorta tarafından karşılanır.

Yetiştiricilik yapan çiftçilerin kanatlı hayvanlarını beklenmedik kayıplara karşı güvence altına alır.

Devlet katkısıyla sigorta primi düşürülerek daha uygun maliyetle teminat sunar.

Bakteri, mantar, kaza, don, yangın, patlama gibi çeşitli riskleri kapsar.

Başvurunuzu yetkili acentelerimiz üzerinden hızlıca gerçekleştirebilir, süreci e-Devlet üzerinden takip edebilirsiniz.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Hayat Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat ile tüm işlemleriniz için hızlı destek.

Devlet Desteği

Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) aracılığıyla devlet destekli olarak sunulur. Poliçe priminin belirli bir oranı devlet tarafından karşılanır, böylece çiftçiler uygun maliyetle hayvanlarını güvence altına alabilir.

Hayvanlarınız Korumada

Yangın, fırtına, sel, yıldırım, çığ, heyelan gibi afetlerin yanı sıra; hastalık, zehirlenme, kaza, boğulma ve elektrik çarpması gibi riskler sonucu yaşanabilecek hayvan ölümleri dahil güvencedesiniz.

Beklenmeyen Durumlar Dahil

Yetkili otoritelerce uygulanacak karantina veya zorunlu kesim gibi durumlarda, sigortalı hayvanların bu süreçten kaynaklanan zararları da poliçe kapsamında karşılanır.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası, üreticilerin doğrudan doğruya uğradığı zararlara karşı güvence altında olmasını sağlamak amacıyla tasarlanmıştır. Buna göre sunulan teminatlar.

İlgili teminatlar, ürüne bağlı olarak genel ve teknik şartlar çerçevesinde teminat altına alınmaktadır.

Her türlü kanatlı hayvan hastalıkları,

Her türlü kaza ve zehirlenmeleri

Jeneratör, fan vb. ekipmanlarda arızaları sonucu yaşanan zararlar,

Her türlü doğal afet,

Yangın veya infilâk sebebiyle meydana gelen ölümler

İtlaf ve mecburi kesimler sebebiyle doğan zararlar

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Hayat Sigortası Avantajları

Devlet Desteği

Sigorta priminin %50’ye kadarı devlet tarafından karşılandığı için üreticiler daha düşük maliyetle sigorta yaptırabilir.

Hayvancılıkta Sürdürülebilir Üretim

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası ile beklenmedik bir şekilde hayvanların kaybı durumunda tazminat ödenerek üretimin devamlılığı sağlanır.

Finansal Güvence Sağlar

Oluşabilecek herhangi bir kayba karşı finansal güvence sağlayarak üreticinin daha verimli çalışmasını destekler.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Hayat Sigortası Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Hayvanlarınızda oluşan zararları fotoğraflar ve raporlarla belgelerle birlikte, istenen diğer bilgileri ekleyerek en kısa sürede bize iletin. İlgili tüm bilgileri (adı, soyadı, kimlik numarası, hasar günü, zarar gören hayvan bilgileri vb.) eksiksiz şekilde iletmeniz önemlidir.

2

Eğer mecburi kesim gerekiyorsa, kesim işlemini mezbahanede gerçekleştirin ve kesim raporunu hasar raporuyla birlikte göndermekle yükümlüsünüz. Aynı zamanda olay gerçekleştikten sonra gerekli önlemleri almanız gerekmektedir.

3

Gerekli tüm belgelerin temini ardından hasar dosyanızı oluşturuyor olacağız. Dosya tamamlandıktan sonra sonuçlandırılması için beklemelisiniz.

4

Dosyanız değerlendirildikten sonra, poliçenizde belirtilen şartlara göre tazminat miktarı hesaplanır ve tarafınıza ödenir.

6 Soruda Devlet Destekli Kümes Hayvanları Hayat Sigortası

Ne İşe Yarar?

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası

Nedir?

Kümes hayvanı üreticilerini desteklemek için tasarlanan Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası, üreticinin verimliliğini arttırarak mali açıdan kayba uğramamasına yardımcı olur. Prim ödemeleri ise devlet tarafından desteklenen bu sigorta sayesinde üretici düşük maliyetlerle geniş kapsam ile yararlanır.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası

Neleri Kapsar?

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası, beklenmedik bir şekilde hayvanlarına başına gelebilecek olumsuzlukları içerir. Bunlar arasında salgın hastalıklar, doğal afetler, nakliye sırasında oluşabilecek kazalar, vahşi hayvan saldırısı, hırsızlık gibi daha pek çok durumu kapsar. Kapsam poliçe şartlarına bağlı olarak değişmektedir.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası

Zorunlu Mudur?

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası zorunlu bir sigorta değildir. Fakat üreticiler hayvanlarını güvence almak istiyorsa geniş kapsamı sayesinde güçlü bir koruma sağlar.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Kümes Hayvanları Sigortası kapsamında poliçe teminatlarınızdan yararlanmak istiyorsanız, teminat kapsamındaki herhangi bir riskin gerçekleşmesi durumunda hasar ihbarınızı Alo TARSİM Çağrı Merkezi 172 Hasar İhbar Hattı, TARSİM Mobil Uygulaması, acente veya banka şubesi ya da www.tarsim.gov.tr üzerinden yapabilirsiniz; hasarınızla ilgili sorularınız için ise 0850 222 8 434 Kolay Hat üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası

için Neler Gereklidir?

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası yaptırabilmek için gerekli olan belgeler; Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından bakılan risk inceleme raporu, sigorta sahibine ait kimlik bilgileri, hayvanların aşı takvimleri, sigorta kapsamına dahil edilecek hayvanların yaşları ve sağlık durumları, bio-güvenlik ve sağlık, hijyen koşullarına uyum sağladığını gösteren rapor, gerekli su ve yem koşullarının uygun olduğunun raporu gibi belgelerle birlikte en yakın HDI Sigorta acentesine ya da telefon hattımız üzerinden başvuru işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası

Nasıl Alınır?

Devlet Destekli Kümes Hayvanları Sigortası için gerekli belgeler toparlanarak sigortalının Tarım ve Orman Bakanlığı sistemi üzerinden teyit edilmesi gerekir. Böylece yapılan değerlendirme ve risk incelemeleri sonucuna göre kabul edildikten sonra poliçe satın almak için bize 0850 222 8 434 nolu Kolay Hat’tımızdan ulaşabilir ya da acentelerimizle irtibata geçebilirsiniz. Size en yakın acentemiz için tıklayınız.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi