Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası Nedir?

 

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası tarımsal üretimi koruma amacıyla devletin desteklediği bir sigorta türüdür. Çiftçilerin tarımsal üretimlerini dolu, fırtına, sel, don ve yangın gibi doğal afetlere ve kalite kaybına karşı güvence altına alır. Bu sigorta, üreticilerin karşılaşabileceği ekonomik kayıpları en aza indirerek sürdürülebilir tarım faaliyetlerini destekler ve üretim devamlılığını sağlar. Böylece hava şartları ne olursa olsun tarla ürünlerinizde ve çiçeklerde meydana gelebilecek hasarlara karşı finansal açıdan korunursunuz.

Tarla ürünlerini doğal afetlere karşı koruma altına alır.

Devlet katkısı sayesinde çiftçiler için düşük primlerle kapsamlı teminatlar sunar.

Başvurunuzu yetkili acentelerimiz üzerinden hızlıca gerçekleştirebilir, süreci e-Devlet üzerinden takip edebilirsiniz.

Yerli tohum ve seralarda yetiştirilen ürünler de kapsam içindedir.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası Kapsamı

7/24 Kolay Hat

7/24 hizmet veren 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hat ile tüm işlemleriniz için hızlı destek.

Devlet Desteği

Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) aracılığıyla devlet destekli olarak sunulur. Poliçe priminin belirli bir oranı devlet tarafından karşılanır, böylece çiftçiler uygun maliyetle ürünlerini koruma altına alırlar.

Doğal Afetlere Karşı

Dolu, fırtına, don, hortum, yangın, heyelan ve aşırı yağış gibi doğal afetler sonucu oluşabilecek ürün kayıplarına karşı güvence altındasınız.

Verim Kayıplarına Karşı

Çiftçiyseniz ve hasat zamanı elde edeceği gelirde oluşabilecek kayıplarınız olursa sigortanız sizi korur.

İlgili teminatlar, ürüne bağlı olarak genel ve teknik şartlar çerçevesinde teminat altına alınmaktadır.

Deprem Teminatı

Dolu Teminatı

Dolu Ağırlığı Teminatı

Dolu Kalite Kaybı Teminatı

Don Teminatı

Fırtına Teminatı

Heyelan Teminatı

Sıcak Hava Zararı

Hortum Teminatı

Kar Ağırlığı Teminatı

Sel ve Su Baskını Teminatı

Taşıt Çarpması Teminatı

Yaban Domuzu Zararı Teminatı

Yangın Teminatı

Kuş Zararı Teminatı

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası Avantajları

Devlet Desteği

Sigorta priminin %50’ye kadarı devlet tarafından karşılandığı için üreticiler daha düşük maliyetle sigorta yaptırabilir.

Maddi Güvence

Bu sigorta ile üreticinin zararı tazmin edilir ve maddi geçimi güvence altına alır.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası Kullanmanız
Gerektiğinde Ne Yapmalısınız?

1

Mahsulünüzdeki zararın fotoğraflarla ve raporlarla belgelenmiş halini, sizden talep edilen diğer bilgilerle birlikte bize ulaştırın.

2

Rizikonun gerçekleştiği tarihten itibaren, don hasarlarında 10 gün, diğer hasarlarda ise 15 gün içinde mutlaka hasar dosyanızı tamamlamış olun.

3

Rizikonun gerçekleşmesinden sonra mutlaka ürününüzün gelişmesini sağlamak için gerekli bakım ve önlemleri alın. Ayrıca Tarım Sigortaları Havuzu eksperlerinin yapacağı araştırma ve incelemelere izin verin.

4

Hasar tespiti tamamlandığında, Tarım Sigortaları Havuzu, belirlenen tazminatı poliçe şartlarına göre hesaplar. Hasarın türüne göre ödemeler, genellikle hasat döneminden sonra yapılır.

6 Soruda Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası 

Ne İşe Yarar?

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası

Nedir?

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası, üreticilerin doğal afetler ve çeşitli risklere karşı ekili tarım ürünlerini koruyan, devlet destekli bir sigorta türüdür ve çiftçilerin maddi kayıplarını azaltmayı amaçlar.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası

Neleri Kapsar?

Sigorta; dolu, yangın, don, deprem, heyelan, sel ve su baskını gibi doğal afetlerin yol açtığı ürün zararlarını kapsar.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası

Zorunlu Mudur?

Bu sigorta isteğe bağlıdır; ancak tarımsal üretimi sürdürülebilir kılmak ve riskleri en aza indirmek için önerilir.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası

Nasıl Kullanılır?

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigorta ürünümüzü kullanmak için tek yapmanız gereken, belli evraklarla bize başvurarak sigorta poliçesi oluşturmaktır. Risk gerçekleştiğinde bize hasar bildirimi yaparak tazminat süreci için ilk adımı atabilirsiniz.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası

için Neler Gereklidir?

Sigorta için çiftçinin Çiftçi Kayıt Sistemi’ne (ÇKS) kayıtlı olması, ekili ürün bilgilerini güncel tutması ve poliçe bedelini ödemesi gereklidir.

Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası

Nasıl Alınır?

HDI Devlet Destekli Bitkisel Ürün Sigortası poliçesi başlatmak isterseniz, bizimle 0850 222 8 434 no’lu Kolay Hattımızdan iletişime geçebilirsiniz.

Müşteri Değerlendirmeleri

“Talebim hızlı bir şekilde çözüme ulaştığı için teşekkür ederim.”

E*** Y****

“Şikayetimiz hızlı bir şekilde giderildi. Sizlere ve HDI çalışanlarına teşekkürler.”

Y****** Ç**

“Sorunumu yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Markanın ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

A**** M****

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** R****

“Problemim giderildi ve her hafta telefon ile konunun takip edildiğine dair telefon aldım. Teşekkürler.”

B****** K***

“Gerekli aksiyon sağlanıp problem çözüldü telefonda yardımcı olan hanım efendiye teşekkürler ediyorum.”

A**** A****

“Sorunum giderildi teşekkür ediyorum.”

E*** L***

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H**** E****

“Kendilerini sorunu çözmeleri konusunda ve gerekli yardımları sağlamalarından ötürü çok teşekkür ediyorum kurumsal bir firma olmanın gerekliliğini tam anlamıyla yerine getirdiler.”

Ö*** P***

“Şikayetimi yazdıktan hemen sonra, çok ilgili bir müşteri temsilcisi tarafından arandım, ve kısa sürede işim çözüldü. Şirketin ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ederim.”

E**** S****

“Genel müdürlükten M** Bey çok ilgilendi süreci birebir takip etti müşteri memnuniyeti açısından çok örnek bir davranış. Teşekkür ediyorum kendisine. Çözüme kavuştu ücret iadesi yapıldı.”

C**** F****

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** H****

“Sorunumun şikayetimi dinleyen operatör kaynaklı olduğunu ilettiler, ve yazılı bildirim sonrası masraflarımın tamamı tarafıma iade edildi. HDI sigortaya hızlı çözümü için teşekkür ediyorum.”

A******* H***

“Sonun da uzun uğraşlar sonucu iade edildi. Teşekkürler.”

M***** G****

“Hdi Sigorta tarafından tüm problemler çözülerek aracım yaptırılmıştır. Teşekkürler.”

M*** H****

“Problemi detaylı anlayıp çözüm için destek verilmesi ve çözüldüğü için çok teşekkür ederim.”

İ****** T*****

“Hdi Sigorta sorunumun giderilmesi için kısa sürede geri dönüş yaparak, hızlıca aksiyon aldı. İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.”

A** K****

“Hdi Sigorta sorunumu çözmüştür. Teşekkürler.”

O*** B****

“Hızlı dönüşleri için teşekkürler. Umarım hizmet kalitelerini arttırmak için gerekli aksiyonu alırlar.”

Ö***** K*********

“Geri dönüşler olumlu oldu bu konuda mağduriyet giderildiği için teşekkür ederim.”

Y**** S****

“Durum ile ilgilenildi, teşekkür ederiz.”

S**** D****

“Kısa süre içerisinde iletişime geçildi servise yanlış numara verilmiş bu da benim numaram arkadaş sağ olsun dosyadan kaldırıldığını iletti sorun çözüldü teşekkürler.”

A**** S****

“Cam değişimi yapıldı teşekkür ederim.”

H**** A****

“Çok teşekkür ederim. Zaman kaybetmeden dosyam ile ilgilenildi. A*** Hanıma da özellikle minnettarım iyi ki Hdi Sigorta var.”

M***** Ç******

“Dosya ödeme tarihi hızlandırılarak talebim kapatıldı. İlgilenen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.”

R**** C*****

“Biraz önce Hdi Sigorta genel müdürlüğünden E** Bey aradı. Dosya işlemlerinin tamamlandığını, ödemenin gün içerisinde tarafıma yapılacağını, bir sorun olması halinde dahili numarasından kendisine ulaşabileceğimi belirtti. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.”

M**** E****

“İlginiz için teşekkürler bu şekilde şikayette bulunmak istemezdim ama Exper zamanında bizimle irtibata geçmediği için mecbur kaldım.”

B****** E******

“Teşekkür ederim sorunum çözüldü sigorta şirketine yakışır vaziyette bir gün sonra arandım ve işlemim yapıldı.”

S**** A****

“Sürecin başından sonuna kadar ilgi ve alakasından dolayı S***** Bey'e çok teşekkür ederim. Çok ilgilendi ve mağduriyetimiz giderildi.”

H***** D******

“Şikayetten 10 dakika sonra ücretim yattı hızlı çözüm için teşekkürler.”

S****** S**

“Nazik iletişim için teşekkürler. Fakat tamir süresi ve hasar tespiti konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Hızlı iletişim ve araç teslimi rica ediyorum.”

M**** Ç********

“Sorunumuz çözüldü ilgilerinden dolayı hdi sigortaya teşekkür ediyorum bundan sonraki süreçte her türlü yardımcı olacaklarına eminim ilgilerinden dolayı Hdi Sigorta ile çalışmaya devam edeceğiz.”

N***** E****

“Hemen dönüş yaptığınız ve bir gün gecikmeli de olsa çözdüğünüz için teşekkür ederim.”

Z***** B**

“Geçte olsa yanlışın düzeltilmesi memnuniyet verici. Teşekkürler.”

K**** V*****

Neden HDI Sigorta?

Sizlere daha kapsamlı hizmetler sunmak için 

başarılı çözüm ortaklıklarına imza atıyoruz.

4000+

İş Ortağı

1800+

Tamir Servisi

1,7M+

Aktif Müşteri

15+

Bölge

800+

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşu

35M+

Toplam Prim Üretimi