
HDI Sigorta Hasar İşlemleri
Hasar Türü
Yapılması Gerekenler
Hasarınızı Belgeleyin
İtfaiye raporu alın ve/veya polis tutanağı tutturun. Hasarınızın nasıl olduğuna dair beyan yazın. Beyanınızda nelerin zarar gördüğünü ve tahmini hasar tutarını belirtin.
Bize Ulaşın
Hasar ihbarı ve ekspertiz talebi yapmak için 0 850 222 8 434 Kolay Hat üzerinden bizi arayın.
Ekspertiz Uzmanıyla Görüşün
Şirketimizin size yönlendirdiği ekspertiz uzmanıyla uygun zamanı belirleyerek ekspertiz işlemini gerçekleştirin. Gerekli belgeleri ekspertiz uzmanına verin.
Dosyanızın Durumunu Öğrenin
Süreç boyunca dosyanız hakkında bilgi almak için 0 850 222 8 434 Kolay Hat üzerinden bizi arayabilir veya aracınızın durumunu servisinize danışabilirsiniz.
Gerekli Belgeler
Evinizde meydana gelen bir yangın hasarı ihbarı yaparken gerekli belgeler:
- HDI Sigorta Konut poliçenizin aslı ya da fotokopisi
- Sigortalının beyan yazısı
- İtfaiye raporu
- Polis tutanağı
- Evinizin hasarlı yerlerini gösteren fotoğraflar
- Evin tapu fotokopisi veya kira kontratı
- Sigortalıya ait IBAN
- Kimlik fotokopisi
185.000TL üzeri tüzel kişi tazminat ödemelerinde ek olarak;
- Ticaret sicil gazetesi
- İmza sirküleri
- Vergi levhası
- Faaliyet belgesi
- İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)
185.000TL üzeri şahıs tazminat ödemelerinde ek olarak basitleştirilmiş Masak formu istenir.