Yapılması Gerekenler

Hasarınızı Belgeleyin

Kaza tespit tutanağını doldurun veya Anlaşmalı bir şekilde kaza tespit tutanağı doldurulamadıysa kaza yerine polis çağırın ve kaza zaptı tutturun. Örnek bir kaza tespit tutanağı için tıklayınız.

Bize Ulaşın

Aracınız yürür durumda değilse Çekici ve/veya ikame araç talebi için 0 850 22 84 34 Kolay Hat üzerinden bizi arayabilir, hasar ihbarınız için ise buraya tıklayarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Aracınızı Servise Götürün

Kaza tespit tutanağı ve diğer istenilen belgeler ile birlikte yürür durumdaki aracınızı en yakın anlaşmalı tamir servisine çekebilirsiniz. Size en yakın anlaşmalı tamir servisi için tıklayınız.

Dosyanızın Durumunu Öğrenin

Hasarınız sonrasında servisimiz aracınız için sizin adınıza hasar ihbar kaydı oluşturacak. Süreç boyunca dosyanız hakkında bilgi almak için 0 850 222 8 434 Kolay Hat üzerinden bizi arayabilir veya dosyanızın durumunu buradan öğrenebilirsiniz.

Gerekli Belgeler

Kasko sigortası, aracınızı kaza, hırsızlık, yangın, doğal afetler bir durumlarda ve aracın çalınması veya zarar görmesi gibi durumlarına karşı güvence altına alır. Bu sigorta, sizin kendi aracınıza gelebilecek zararları karşılamaya yöneliktir HDI Sigorta’dan sigortalattığınız aracınızla yaptığınız bir kaza durumunda Kasko Sigortası kapsamında istenilen belgeler:

  • HDI Sigorta Kasko poliçenizin aslı ya da fotokopisi
  • Kaza tespit tutanağı (bedeni hasarlarda ya da anlaşma sağlanamadığı durumlarda polis tutanağı ve alkol raporu)
  • Aracınızın hasarlı yerlerini gösteren fotoğraflar
  • Olay yerine ait fotoğraflar
  • Sigortalı araca ait ruhsat fotokopisi
  • Sigortalı araç sürücüsüne ait ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat sahibine ait IBAN
  • Sürücü Alkol raporu aslı veya tasdikli örneği
     

185.000TL üzeri tüzel kişi tazminat ödemelerinde ek olarak;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)
     

185.000TL üzeri şahıs tazminat ödemelerinde ek olarak basitleştirilmiş Masak formu ve sigortalı kimlik fotokopisi istenir.

Trafik sigortası, Türkiye’de motorlu taşıt sahiplerinin yaptırmakla yükümlü olduğu bir sigortadır. Trafik sigortasının temel amacı, bir kazada üçüncü şahıslara verilen maddi ve bedeni zararları karşılamaktır. Yani, aracınızla bir kazaya karıştığınızda, karşı tarafın aracında ya da malında oluşan hasarları ve yaralanma ya da ölüm durumlarında tazminatları karşılar. Kaza durumunda, mağdur olan kişinin HDI Sigorta müşterisinin Trafik poliçesi kapsamında tazminat talebinde bulunması durumunda istenilen belgeler:

  • HDI Sigorta Trafik ve/veya Kasko poliçenizin aslı ya da fotokopisi
  • Kaza tespit tutanağı (bedeni hasarlarda ya da anlaşma sağlanamadığı durumlarda polis tutanağı ve alkol raporu)
  • Aracınızın hasarlı yerlerini gösteren fotoğraflar
  • Olay yerine ait fotoğraflar
  • Sigortalı ve mağdur araca ait ruhsat fotokopisi
  • Sigortalı ve mağdur araç sürücüsüne ait ehliyet fotokopisi
  • Mağdur ruhsat sahibine ait IBAN
  • Sigortalı ve mağdur sürücü Alkol raporu aslı veya tasdikli örneği
     

185.000TL üzeri tüzel kişi tazminat ödemelerinde ek olarak mağdura ait güncel tarihli;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)


185.000TL üzeri şahıs tazminat ödemelerinde ek olarak mağdura ait bilgilerin yazıldığı basitleştirilmiş Masak formu ve mağdura ait kimlik fotokopisi istenir.