TR / EN

HDI SİGORTA

Hasar Anında da Yanınızda

Öncelikle çok geçmiş olsun. Hiç merak etmeyin size destek olmak için buradayız.

Eğer arabanız ile bir kaza yaptıysanız Hızlı Destek Hizmetlerinden ve avantajlı servislerinden yararlanmak için Kaza Anında İlk Aranacak Numara olan
0 850 222 8 434 Kolay Hattımızı arayabilirsiniz.

Dilerseniz hasar tipini seçerek de yapmanız gerekenlere ilişkin detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Kasko Hasarı
Konut Hasarı
İş Yeri Hasarı
Diğer Hasarlar

KONUT HASARLARI

Evinizde oluşacak sorunlar ve hasarlarda bizimle iletişime geçebilir, sunduğumuz hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Kombi & Klima Hizmeti
Temiz Evim Yardım Hizmeti
Konut Yardım Hizmeti
Yapılması Gerekenler
İstenen Belgeler
Güvenlik Önerileri

KASKO HASARLARI

Aracınız ile bir kaza yaptıysanız veya bir kazaya karıştıysanız her şeyden önce bizi arayabilir veya Hızlı Destek İstasyonlarımıza gelerek tüm hizmet paketimizden faydalanabilirsiniz.

Yedek Araç Hizmeti
Yol Yardım Hizmeti
Yapılması Gerekenler
İstenen Belgeler
Güvenlik Önerileri
Kaza Tespit Tutanağı
Mini Tamir Hizmetleri
Anlaşmalı Servisler

Hasar İhbarı ve Hasar Sorgulama

Hasarınızla ilgili ihbar işlemlerini yapmak ya da hasarınızı sorgulamak için giriş yapabilirsiniz.

Kombi & Klima Hizmeti

Kombi & Klimam bozuldu ne yapmam lazım?

Kombiniz ya da klimanız arızalandığında/ bozulduğunda yılda 1 kez ücretsiz olarak
0212 705 11 79 numaralı hattı arayarak Kombi & Klima hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Hasarınızla ilgili lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız.

  • Hasar Beyanı
  • Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
  • Tapu veya kira sözleşmesi
  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

Temiz Evim Yardım Hizmeti

Evinizle ilgili destek almak istediğiniz hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Evden Eve Nakliyat Hizmeti, Haşere İlaçlama, İndirimli Alarm, Psikomax-Psikolojik Yardım ve Destek Hizmeti, Halı Yıkama Hizmeti’nden 0216 324 12 14 numaralı hattı arayarak faydalanabilirsiniz.

Hasarınızla ilgili lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız.

  • Hasar Beyanı
  • Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
  • Tapu veya kira sözleşmesi
  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

Konut Yardım Hizmeti

Su tesisatı, elektrik tesisatı ya da cam hizmetlerinden biri için yardım almak istiyorsanız
0850 222 8 434 Kolay Hattımızı arayarak faydalanabilirsiniz hızlıca tesisatçı çağırabilir ve hasar dosyanızı oluşturabilirsiniz.

Hasarınızla ilgili lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız.

  • Hasar Beyanı
  • Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
  • Tapu veya kira sözleşmesi
  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

Yedek Araç Hizmeti

Kaza yaptım, aracımı kullanamayacak durumdayım ne yapmam gerekiyor?

0 850 222 8 434 Kolay Hattımızı arayarak yedek Araç Hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Aracınızın serviste onarımı yapılırken, poliçenizde almış olduğunuz teminata bağlı olarak size 7 ile 14 gün arası ücretsiz kiralık araç sağlıyoruz. Hasar onarımı için Hızlı Destek İstasyonlarımıza/Servislerimize başvurmanız durumunda onarım süresince (poliçe teminat süresinden bağımsız) ücretsiz yedek araç kullanabilirsiniz.

Hızlı Destek Servislerimiz hakkında bilgi almak için tıklayınız

Hasarınızla ilgili bilgiler için lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız.

  • Trafik kaza zaptı, trafik zaptı tutulmadıysa karakol veya jandarma müracaat ve görgü tutanağı aslı veya tasdikli örneği
  • Alkol raporu aslı veya tasdikli örneği
  • Aracın hasarlı yerlerini gösteren fotoğraflar
  • Sürücünün yazılı beyanı
  • Sigortalı araca ait ruhsat fotokopisi
  • Sigortalı araç sürücüsüne ait ehliyet fotokopisi

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

Yol Yardım Hizmeti

Aracım ile yolda kaldım ne yapmam gerekiyor?

Arıza veya kaza durumunda 0850 222 8434 Kolay Hattımızı arayarak aracınızın en yakın servise çekilmesinden lastik değişimine, kilit hizmetlerinden konaklama hizmetine kadar birçok yardım hizmetimizden yaralanabilirsiniz.

Hasarınızla ilgili bilgiler için lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız.

  • Trafik kaza zaptı, trafik zaptı tutulmadıysa karakol veya jandarma müracaat ve görgü tutanağı aslı veya tasdikli örneği
  • Alkol raporu aslı veya tasdikli örneği
  • Aracın hasarlı yerlerini gösteren fotoğraflar
  • Sürücünün yazılı beyanı
  • Sigortalı araca ait ruhsat fotokopisi
  • Sigortalı araç sürücüsüne ait ehliyet fotokopisi

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

Hasar İhbarı ve Dosya Takibi için: 0850 222 8434 Kolay Hat

Hasar Anında Yapılması Gerekenler:

KASKO HASARLARINDA: 1. Hasar

Şirketimizden Kasko Sigortası yaptırmış olan sevgili müşterilerimiz:

a) Zabıt:

Aracınız bir kazaya karışmış ise (çift taraflı) zabıt tutulması için aracınızı olay yerinden hareket ettirmeyiniz. Zabıt tutulduktan sonra tasdikli suretlerini alınız.

b) Anlaşmalı Tamir Servisleri:

Gerekli resmi işlemlerden sonra aracınızı anlaşmalı servislerimizden birisine çekmenizi tavsiye ediyoruz. Aracınızı anlaşmalı servisimize çektiğiniz anda bütün anlaşmalı servislerimizde mevcut olan on-line bilgisayar hattı sayesinde hasar ihbarı yapılmakta ve hasar dosyası açılarak eksperimize ihbar bilgileri gitmekte ve 24 saat içinde ekspertiz yapılmaktadır.

Poliçe türüne göre anlaşmalı servislerimizi tercih ettiğiniz taktirde, aracınızın tamiratı en kısa sürede yapılacak, servis güvencesi altında ve herhangi bir ücret talep edilmeden tarafınıza teslim edilecektir.

c) İhbar Verilmesi:

Anlaşmalı servislerimiz dışında bir servise aracınızı çektiyseniz, 0850 222 8434Kolay Hat‘a hasar ihbarı yapabilir ve dosyanız hakkında bilgi alabilirsiniz.

Çalınma Ek Teminatları

Aracınızdan çalınan, poliçede ek teminat olarak belirtilen aksesuarların, şirketimizden talep edilebilmesi için trafik veya asayiş birimlerine hırsızlık müracaat tutanağı tutturulması gerekmektedir.

Araç Çalınması

Aracınızın çalınması durumunda bölgenin bağlı olduğu karakola müracaat etmeniz gerekmektedir. Size verilecek müracaat tutanağının bir suretiyle şirketimize ihbar yapmanızın akabinde hasar işlemleriniz başlayacaktır. Şirketimiz tarafından henüz ödeme yapılmadan aracınız bulunursa, aracınızdaki mevcut hasarlar tazmin edilir.

Hasar İhbarı ve Dosya Takibi için: 0850 222 8434 Kolay Hat

Hasar Anında Yapılması Gerekenler:

YANGIN HASARLARINDA:

Şirketimizden Yangın (konut veya iş yeri) poliçesi yaptırmış olan müşterilerimiz:

İtfaiyenin yangın söndürme çalışmaları bitmesinin ardından, öncelikle şirkete hasar ihbarı yapılmalı ve hemen, hiçbir malı atmadan hasarlı ve hasarsız malları ayırarak gerekli kurtarma çalışmaları yapılmalıdır. Şirketimiz tarafından görevlendirilen eksperin olay yerine gelmesi akabinde, gerekli bilgi ve doküman aktarımı yapılmalıdır.

Hırsızlık olayı ile karşılaşıldığında, ev ve iş yerinde hiçbir malın yerini değiştirmeden ve dokunmadan karakol tutanağı tutturularak şirketimize ihbar yapılmalıdır.

Hasar Durumunda İstenen Belgeler

İhbar anında sizden istenecek bilgiler:

  • Poliçeyle ilgili bilgiler
  • Tahmini hasar miktarı
  • Hasarın oluş şekli
  • Trafik kaza zaptı, trafik zaptı tutulmadıysa karakol veya jandarma müracaat ve görgü tutanağı aslı veya tasdikli örneği
  • Alkol raporu aslı veya tasdikli örneği
  • Aracın hasarlı yerlerini gösteren fotoğraflar
  • Sürücünün yazılı beyanı
  • Sigortalı araca ait ruhsat fotokopisi
  • Sigortalı araç sürücüsüne ait ehliyet fotokopisi

Bedeni Hasarlar

  • Müracaat dilekçesi
  • Kaza zaptı tasdikli sureti
  • Sürücü alkol raporu
  • Ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Savcılık iddianamesi
  • Kusur durumunu gösteren bilirkişi raporu
  • Varsa ceza mahkemesi kararı
  • Olayı anlatan şahıs beyanı
  • Öğrenim durum belgesi, meslek durumu, gelir durumu belgesi
  • Mağdura ait son 3 aylık döneme ilişkin ücret belgesi
  • Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan varislerine maaş bağlanıp bağlanmadığına dair, bağlandıysa miktarını gösteren yazı
  • Hak sahibine ilişkin banka hesap bilgileri
  • Mağdur kimlik fotokopisi
  • Tedaviye ilişkin hastane belgeleri (Genel Adli Muayene Raporu, Epikriz raporu vb.)
  • 15.000,00 TL’yi aşan tüm tazminat ödemelerinde ve rücu edilebilecek tazminat ödemelerinde ödeme yapılabilmesi için sigortalıya tazminat makbuzu imzalatılması gerekmekte olup, tazminat makbuzuna ek olarak şahıslarda kimlik fotokopisi vekâleti verildi ise yetkili kişilerin kimlik fotokopisi ve faaliyet belgesiHasar sebebine göre aşağıdaki evraklar talep edilmektedir:

Ölüm:

  • Otopsi raporu
  • Defin ruhsatı, vukuatlı nüfus kaydı
  • Veraset ilamı

Maluliyet:

  • 03.2013 tarihli ve 28603 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik çerçevesinde düzenlenmiş sağlık kurulu raporu.

Tedavi:

  • Hastane giriş-çıkış kaydı
  • Hastane faturası
  • Varsa diğer tıbbi tedavi belgeler
  • İşveren Mali Sorumluluk Sigortaları’nda:
  • Kaza zaptı, SGK Bildirim Formu (İş güvenliği veya SSK müfettişlerinin kaza raporları)
  • İşçinin iş akdi, SSK bildirimi
  • İş güvenliği sözleşmesi, varsa işçinin kullandığı iş güvenliği teçhizatı teslim yazısı
  • İşe başlama tarihi, SSK’ya bağlı iş süresinin bildirilmesi, ücret bordroları
  • SSK’nın rücu talebiyle (peşin sermaye değeri bilgisi) ilgili mahkeme kararı

Hasar Durumunda İstenen Belgeler

İhbar anında sizden istenecek bilgiler:

  • Poliçe aslı veya fotokopisi
  • Poliçe prim makbuzu
  • Sigortalının hasar oluşu hakkındaki beyanı
  • İtfaiye raporu
  • Takipsizlik kararı (temin edilmesi uzun sürecekse savcılık iddianamesi)
  • Tapu ve/veya kontrat (bina ise) fotokopisi

Sürücülerin, kış aylarında araç kullanırken dikkat etmesi gerekenler:

Kış şartlarında araç kullanmak, en usta şoförler için bile tehlikelidir ve her zamankinden daha fazla dikkat gerektirir. Aracınızın kontrollerini her zamankinden daha fazla önemsemeli, özellikle uzun yolculuğa çıkmadan önce gerekli tedbirleri almalısınız.

Bu tedbirler neler mi?

  • Tüm pencere, ayna ve farlarınızı yola çıkmadan önce kar ve buzdan temizleyin.
  • Mutlaka kar lastikleriniz takılı olsun.
  • Benzin deposu her zaman yarıdan fazla dolu olsun.
  • Çok soğuk havalarda yakıtınızı yenilerken, benzin deposuna antifriz takın.
  • Sileceklerinizin çalışır durumda olduğundan emin olun ve silecek sıvısını kontrol edin.
  • Antifrizi kontrol edin.
  • Akü başlarının temiz ve kuru olmasına dikkat edin.
  • Özellikle uzun yolculuklardan önce, motor yağını kontrol edin. Kışın araçlarda motor yağı tüketimi, yaza göre daha fazladır.
  • Lastiklerinizin hava basıncını kontrol edin. Lastiklerdeki hava basıncının düşmesi, direksiyon hakimiyetinizi zorlaştırır.
  • Beklenmedik acil durumlar için arabanızın bagajında mutlaka ilk yardım çantası, buz kırıcı, fener, üçgen lambaları ve jumper bulundurun.

Güvenli sürüşler…

Yangınlara karşı alınacak önlemler:

Ülkemiz, daha çok orman yangınlarına aşina olsa da ufak bir dikkatsizlik sonucu çıkan konut yangınlarının sayısı da azımsanmayacak orandadır.

Aşağıda, yangına sebep olabilecek ihmalleri önlemek için dikkat etmeniz gereken ufak ipuçlarını ve herhangi bir yangın durumunda ilk yapılması gerekenleri bulacaksınız.

Güvenliğiniz için şunlara mutlaka dikkat edin:

Mümkünse evinize yangın alarmı taktırın.

Yangın alarmı, bir yangın çıktığında uyuyor olsanız bile sizi uyandırır, böylelikle kurtulmanız için size gerekli zamanı kazandırır.

Yangın çıkması ihtimaline karşı önceden bir tahliye planı geliştirin

Herhangi bir yangın ihtimaline karşı ailenizle birlikte bir tahliye planı oluşturun ve ailenin tüm fertlerinin bu plan hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayın. Mümkünse tatbikat yapın. Yangın halinde, evden güvenli çıkış için izlenilecek yolu, dışarıda buluşulacak yeri belirleyin. Apartmanda asansör varsa, asla asansörü kullanmayın, merdivenleri tercih edin.

Sigara kullananlar! Dikkatli olun!

Yangına yol açan en yaygın sebeplerden biri sigaradır. Dikkatlice söndürülmemiş bir sigara size çok pahalıya mal olabilir. Büyük ve geniş küllükler kullanın, yataktayken sigara içilmemesine özen gösterin. Özellikle yatmadan önce ve evden çıkarken, içilen sigaranın tam söndürülmüş olmasına dikkat edin.

Yemeği ocakta unutmayın

Yemek pişirirken, ocağın başından çok uzun süre uzak kalmayın. Ocağın yakınında tutuşabilir malzeme olmamasına dikkat edin. Eğer tava veya tencerede bulunan yağ ateş alırsa, üzerine dikkatlice bir kapak kapayın ve ocağı söndürün. Kapağı, soğuyana dek açmayın. Çocukların, yemek pişirilirken mutfakta çok dolaşmamasına özen gösterin.

Isıtıcıları diğer eşyalarınızdan uzak tutun

Taşınabilir ısıtıcıları, yakınlarında başka bir eşya olmayacak şekilde yerleştirin. Diğer eşyalardan en az bir metre uzakta bulunmasına dikkat edin. Çocukların ve evcil hayvanların ısıtıcılara yaklaşmasına izin vermeyin. Yatmadan önce, mutlaka ısıtıcıyı kapayıp kapatmadığınızı kontrol edin.

Yanıcı maddeleri çocuklardan uzak tutun

Bu belki de en önemli madde; çünkü yangınların birinci sebebi çocuklardır. Çocuklarınızı, yanıcı maddelerin tehlikelerine karşı mutlaka uyarın ve onları bu konuda eğitin. Kibrit, çakmak gibi nesnelerin oyuncak olmadığını, bunlarla kendilerine ve çevrelerine zarar verebileceklerini anlatın. Yanıcı maddeleri, mutlaka çocukların ulaşamayacakları yerlerde saklamaya özen gösterin.

Elektrikli eşyaları dikkatli kullanın

Eğer elektrikli herhangi bir aletten yanık kokusu geliyor veya duman çıkıyorsa, aleti hemen fişten çekin. Yeniden kullanmadan önce mutlaka servisi çağırın. Eğer evin elektrik aksamında sık sık sorunlar yaşıyorsanız, bir elektrikçi çağırın. Uzatma kablolarına çok fazla yüklenmeyin ve bu kabloları halı altından geçirmeyin.

Duman

Yangın esnasında zehirli gazlar oluşur. Yere yakın hava daha temizdir. Eğer dumanın içinden geçmek zorunda kalırsanız elinizden geldiğince eğilerek yürüyün.

Yanık durumunda:

Eğer sizin veya yanınızdaki kişinin vücudunda yanık oluştuysa, yanık bölgenin üzerine 10-15 dakika kadar soğuk su tutun. Asla buz kullanmayın. Hemen doktor çağırın.

Kıyafetiniz alev aldıysa:

Eğer üzerinize ateş sıçradı ve kıyafetiniz alev aldıysa, koşmayın. Hemen yere yatıp yüzünüzü ellerinizle kapayın ve alevleri söndürmek için yerde yuvarlanın.

Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tespit Tutanağı

Zabıt Örneği için tıklayınız

Yeni Anlaşmalı Tutanaklarla İlgili İhbar Uygulaması

  • 7 gün 24 saat arayabileceğiniz hizmet hattımızdan 1 Nisan 2008’den itibaren yürürlüğe giren yeni kaza zaptı uygulamaları hakkında yardım alabilirsiniz.
  • Hasar ihbarı ve dosya durumu hakkında 7 gün 24 saat 0850 222 8 434 Kolay Hat ile hizmetinizdeyiz.

Yeni Kaza Tutanağı ihbar Uygulama Esasları

  • Zarar gören aracınızı en yakın anlaşmalı servisimize çekiniz. (Anlaşmalı Servis Listesi için tıklayınız.)
  • Tüm evraklarınızı anlaşmalı servislerimize veya eksperlere teslim ediniz.
  • Şayet aracınız anlaşmalı servisimize çekilmiş ise hasar ihbarı ve eksper ataması anlaşmalı servisimiz tarafından yapılacaktır.
  • Anlaşmalı servislere çekilmeyen hasarlar için 0850 222 8 434 Kolay Hat‘ı arayarak hasar ihbarında bulunmanız gerekmektedir.

Yeni Kaza Zaptı Hakkında Tavsiyelerimiz

  • Tutanağın ilk sayfasında yer alan bilgileri dikkatlice okuyunuz.
  • Kaza tespit tutanak formunu her zaman aracınızda bulundurunuz.
  • Tutanağın, ancak maddi hasarla sonuçlanan kazalarda, kazaya karışan sürücülerin kazanın oluş şeklini tutanakla tespiti konusunda anlaşmalı halinde doldurulabileceğini unutmayınız.
  • Mümkün olması halinde kazaya karışan araçların farklı yönlerden fotoğraflarını çekiniz.
  • Tutanağın, her iki sürücü tarafından imzalanmazsa geçersiz olacağını lütfen unutmayınız.

Maddi Hasarlı Trafik Kazası Tespit Tutanağı ile İlgili Merak Ettikleriniz

+ Kazayla ilgili taraflardan biri anlaşmayı kabul etmezse tutanak doldurulur mu? Bu tutanak geçerli olur mu?

– Tutanağın doldurulması için kazayla ilgili tüm tarafların anlaşması şarttır. Aksi halde tutanak geçersizdir. Bu durumda mutlaka emniyet güçlerini arayınız. (155 Polis, 156 Jandarma hatları).

+ Kazaya ikiden fazla araç karıştığında kaç adet tutanak doldurmalıyım?

– Kazaya karışan araç sayısı kadar imza gerektiğinden her iki araç için 1 tutanak yeterlidir. Bu durumda 3 araç kaza yaptıysa 2 tutanak, 5 araç kaza yaptıysa 3 tutanak gerekmektedir.

+ Tutanağı fotokopi ile çoğaltıp doldurabilir miyim?

– Evet, fotokopi ile çoğaltabilirsiniz; ancak her iki sürücüde birer kopya olacak şekilde doldurmanız gerekir. İki aracın karıştığı kaza için en az iki kopya temin etmelisiniz.

+ Tutanağı daha sonra nereye, kime götüreceğim?

– Zarar gören aracınızı en yakın anlaşmalı servisimize çekiniz.(Anlaşmalı Servis Listesi için tıklayınız.)

Mini Tamir Hizmetleri

“Aracınızda oluşabilecek küçük ölçekli hasarlar poliçenizdeki mini tamir hizmeti teminat limitleri çerçevesinde bedelsiz olarak giderilir. Mini tamir hizmeti kapsamında gerçekleştirilen işlemler Hasarsızlık indiriminizi de bozmaz.” Web sitemizde yer alan mini tamir randevu giriş alanında kayıt oluşturarak ya da 0850 222 8 434 numaralı Kolay Hattımızı arayarak randevu talebinizi oluşturabilir ve ayrıcalıklı hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Mini Tamir Teminatı

Yedek parça değişimi içermeyen, KDV hariç 2.000 (ikibin) TL'ye kadar olan hasarlar 'Mini Tamir' olarak kabul edilmektedir. Bu teminat kapsamındaki onarımlar 'HDI Sigorta Mini Tamir Servis Ağında' yer alan onarım (HDS) servislerinde yapılmaktadır.

Sigortalılarımızın 'Mini Tamir' tanımına giren hasarlarını bu servislerde yaptırmaları halinde hasarsızlıkları bozulmayacaktır. Poliçe vadesi içinde bu teminat için öngörülen yıllık limit KDV hariç 2.000 (ikibin) TL ye kadar olup, hasar başvuru sayısı 2 ile sınırlandırılmıştır.

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

İş Yeri Hasarı

İş yerimde hasar var ne yapmam gerekiyor?

İş yerinizde hasar mı oluştu? Hemen bizimle iletişime geçerek sunduğumuz hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

İş yerinizde oluşan hasarlarda, yangın durumunda ya da su basması gibi durumlarda 0850 222 8 434 Kolay Hattımızı arayarak siz de ayrıcalıklı hizmetlerimizden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Hasarınızla ilgili lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız.

  • Hasar Beyanı
  • Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
  • Tapu veya kira sözleşmesi
  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

Diğer Hasarlar

Oluşabilecek sorunlar ve hasarlarda bizimle iletişime geçebilir, sunduğumuz hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Bir hasarınız mı var? Öncelikle çok geçmiş olsun. Oluşan tüm hasarlarınızla ilgili 0850 222 8434 Kolay Hattımızı arayabilirsiniz.

Hasarınızla ilgili lütfen aşağıda listelenen belgelerinizi hazırlayınız

  • Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)
  • Tapu veya kira sözleşmesi
  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

Sürecinizi sitemizden adım adım takip edebilirsiniz.

KONUT HASARLARI

Evinizde oluşacak sorunlar ve hasarlarda bizimle iletişime geçebilir, sunduğumuz hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

KASKO HASARLARI

Aracınız ile bir kaza yaptıysanız veya bir kazaya karıştıysanız her şeyden önce bizi arayabilir veya Hızlı Destek İstasyonlarımıza gelerek tüm hizmet paketimizden faydalanabilirsiniz.

İŞ YERİ HASARLARI

İş yerinizde hasar mı oluştu? Hemen bizimle iletişime geçerek sunduğumuz hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

DİĞER HASARLAR

Oluşabilecek sorunlar ve hasarlarda bizimle iletişime geçebilir, sunduğumuz hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Hasar İhbarı ve Hasar Sorgulama

Hasarınızla ilgili ihbar işlemlerini yapmak ya da hasarınızı sorgulamak için giriş yapabilirsiniz.