HDI SİGORTA 1903'ten beri daima yanınızda

Korona Virüs Tedbirlerimiz Hakkında

Değerli Müşterilerimiz,

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs (Covid-19) salgını ile mücadele ettiğimiz bu günlerde, hem sizin hem de çalışanlarımızın sağlığını korumak bizim için her şeyden önemli. Bu kapsamda, uzaktan çalışma altyapımız hayata geçirilmiş olup, tüm çalışanlarımız mevcut durumdaki görevlerini kesintisiz olarak sürdürmektedir.

Bu süreçte HDI Sigorta olarak sizlere; acentelerimiz, dijital kanallarımız ve 0850 222 84 34 numaralı çağrı merkezimiz aracılığıyla kesintisiz hizmet vermeye devam edeceğimizi bildirmek isteriz. Yaşanan olağanüstü durum sebebiyle posta veya kargoda yaşanabilecek problemleri önlemek için bize posta/kargo yolu ile gönderdiğiniz tüm evrakların dijital halini, posta/kargo numarasını konu başlığına yazarak “info@hdisigorta.com.tr“ mail adresimize de gönderiniz.

Bu dönemde sizlerin hayatını kolaylaştırmak ve olası doğacak kayıpları en aza indirmek için bazı tedbirler aldık;

1)COVİD-19 TEDAVİLERİNİ POLİÇE KAPSAMIMIZA DAHİL ETTİK!

HDI Tamamlayıcı veya Özel Sağlık Sigortası olan sigortalılarımızın poliçe kapsamı dışında olmasına karşın, bu özel dönemde Covid-19 salgın hastalığına bağlı pandemi hastanesi olarak yetkilendirilen özel hastanelerde oluşacak fark ücretlerini ve tedavi giderlerini poliçelerinin teminat ve limitleri dahilinde jest ödemesi çerçevesinde karşılıyoruz.

2)TAMAMLAYICI SAĞLIK SİGORTASINDA BEKLEME SÜRESİNİ KALDIRDIK!

Ayakta tedavide uygulanan 3 AY bekleme süresini kaldırdık. Ayrıca TSS poliçelerine dahil edilmiş olan “Diş Paketi” hizmetinin geçerlilik süresini müşterilerilerimizin hak kaybına uğralmaması için adına 4 AY uzattık. Diş paketi kullanımı ile ilgili taleplerinizi, poliçe numaranızı belrterek info@monetaassistance.com adresine mail gönderebilirsiniz.

3) İNDİRİMLER TANIMLADIK !

Bu süreçte müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak için sigorta primlerinde indirimler sağladık.

  • Sağlık çalışanlarımıza Kasko ürününde %15 indirim yapıyoruz. (Doktor, Hemşire ve Eczacılarımıza)
  • Konut sigortasında 65 yaş üzeri müşterilerimize %7,5 indirim uyguluyoruz.

4) UZAKTAN EKSPERTİZ LİMİTLERİMİZİ ARTTIRDIK!

İşyeri ve Konut Sigortalarında ekspertiz olmaksızın, evraklarınız üzerinden ödediğmiz hasar tutarımızı 3.000 TL’den 5.000 TL’ye yükselttik. Böylece hasar durumunda ödemelerinizi evden çıkmadan alabileceksiniz.

5) ÜCRETSİZ ÇEKİCİ/VALE HİZMETİNİ GENİŞLETTİK!

Ücretsiz çekici veya vale hizmetine ihtiyaç duyarsanız 0 850 222 84 34 numaralı Kolay Hat çağrı merkezimizi arayıp talepte bulunabilirsiniz. Aracınızın yürür durumda olup olmadığına bakılmaksızın aracınızı evinizden alıyor ve onarımının tamamlanmasının ardından yine çekici/vale hizmetimizle aracınızı istediğiniz adrese teslim ediyoruz.

6) HDI MÜŞTERİLERİNE ÖZEL ARAÇLARDA OZON ve ANTİBAKTERİYEL DEZENFEKSİYON TEMİZLİĞİ!

HDI’de aktif poliçesi olan tüm müşterilerimiz araçlarında ozon ve antibakteriyel dezenfeksiyon temizlik hizmetinden yararlanabilir. RS Servisleri ile yaptığımız bu çalışmada, 200 TL olan dezenfektasyon bedeli için HDI müşterilerinin 50 TL ödemeleri yeterli olacaktır. Dezenfeksiyon işlem talebi ve tüm detayları için bize yine 0 850 222 84 34 numaralı çağrı merkezimizden arayabilirsiniz.

7) COVID – 19 ve YURT DIŞI PAKET TUR SEYAHAT SAĞLIK SİGORTALARI HAKKINDA

Tüm dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan Covid-19 salgını nedeniyle, Sigortalı Seyahat Acentelerimizin düzenlemiş oldukları turlar, oluşan mücbir sebep nedeniyle ifa edilemez hale gelmiştir. Gelişen şartlar nedeniyle hava yolu şirketleri seyahatlere dair uçuşlarını iptal etmiştir. Kamu sağlığını korumak adına resmi merciler tarafından yayımlanarak yürürlüğe giren seyahat yasakları ve uçuş kısıtlamaları nedeniyle de bu turların bir süre daha gerçekleşmesi imkânsız hale gelmiş bulunmaktadır.

Oluşan bu mücbir sebep dolayısıyla seyahati gerçekleşemeyen tur katılımcısı vatandaşlarımızın, mevzuattan kaynaklı olarak başka bir tura katılma veya sözleşmeden dönme gibi birtakım hakları bulunmaktadır. Sigortalı seyahat acentelerimizin yetkilileri ile yapmış olduğumuz görüşmelerde de müşterileri olan tur katılımcılarına tanınmış olan bu haklar kapsamında seçenekler sunduklarını öğrenmiş bulunmaktayız.

Bu sebeple öncelikle vatandaşlarımızın herhangi bir hak kaybına uğramaması için belirttiğimiz çerçevede taleplerini seyahat acentelerine iletmeleri gerekmektedir. Çalışma şartlarının ve ticari hayat akışının normale dönmesinin ardından, bu taleplerin seyahat acenteleri tarafından layıkıyla değerlendirileceği kanaatindeyiz. Tüm bunlara rağmen seyahat acentesinin tur katılımcısının taleplerini yerine getirmediği ve katılımcının paket tura ilişkin düzenlenen poliçeye dayanarak şirketimize başvurduğu durumlarda; başvuru kendi somut şartları bakımından incelenerek taleplerin en sağlıklı şekilde sonuçlandırılabilmesi için gerekli bütün işlemler gerçekleştirilecektir.

HDI Hakkında
Basında HDI