HDI SİGORTA 1903'ten beri daima yanınızda
Müşteri Destek ve Hasar Hattı

HDI Sigorta, Genel Müdürlük ve 13 Bölge Müdürlüğü olmak üzere, 1300 acentesi ile yaygın ve etkin sigortacılık hizmeti sunuyor.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANLAYIŞIMIZ

HDI Sigorta olarak müşterilerimizin her şeyin en iyisine layık olduğuna inanıyoruz. Müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek, müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak ve sürekli olarak artırmak için Müşteri Memnuniyeti Anayasası’nı oluşturduk. Temel ilke ve değerlerimizi tüm müşterilerimize duyurmak, müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için oluşturduğumuz HDI Sigorta Müşteri İlişkileri Anlayışımızı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarız.

HDI Sigorta, şikâyet sürecini ISO10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetim Sistemi’ne göre yönetmektedir.

Aşağıda yer alan iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

 • 0850 222 8 434 (Kolay Hat)

• (216) 600 61 07 (Müşteri İlişkileri Faksı)

info@hdisigorta.com.tr (HDI Sigorta Müşteri Hizmetleri)

hdisigorta@hs03.kep.tr (HDI Sigorta Kurumsal KEP Adresi)

www.hdisigorta.com.tr/iletisim/bize-ulasin (Müşteri Destek Hattı)

www.facebook.com.tr/hditurkiye

www.twitter.com/hditurkiye

• Sahrayıcedit Mah. Batman Sokak HDI Sigorta Binası, No:6 34734 Kadıköy-İstanbul (Genel Müdürlük)

Şikâyet Çözüm Sürecimiz

• Yukarıda belirtilen iletişim kanallarımızdan tarafımıza iletilen şikâyetler, benzersiz bir numara ile sisteme kaydedilmektedir.

• Şikâyetlerin tamamı elektronik ortamda, Müşteri Talep/Şikâyet Portalı’nda yönetilmektedir. • Tarafımıza iletilen her bir şikâyet titizlikle ve konusuna göre ele alınmakta, tarafsızlık ve müşteri memnuniyeti ilkelerine göre değerlendirilmektedir.

• Yapılan araştırma ve incelemeler sonucunda, kalite standartlarına uygun çözümler üretilmektedir.

• Alınan her bir şikâyet için en kısa süre içerisinde çözüm üretilmesi ve başvuru sahibine geri dönüş yapılması amaçlanmaktadır.

Amacımız

• Müşterilerimizi anlamak, ihtiyaç ve beklentilerine uygun çözümler sunmak öncelikli amacımızdır.

• Müşterilerimiz ürün ve hizmetlerimizle ilgili olarak dilek, öneri ve şikâyetlerini iletme, çözüm isteme hakkında sahiptir.

• Şirketimize iletilen şikâyetlerden yola çıkarak ürün ve hizmet kalitemizin artırılması hedeflenmektedir.

• Müşteri memnuniyetini artırıcı gerekli tedbir ve önlemleri almak bizim için önemlidir.

Bizim için hizmet, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve müşteriyi gülümsetmektir.